Hoe doen ek dit?

Wat maak ek as ek nou in hierdie krisis is, ek het dalk nie ‘n verhouding met God nie, om die waarheid te sê, vir die afgelope hoeveel jaar lees ek in elk geval nie die Bybel nie, wat nog te sê bid? En die krisis hou aan en ek wonder: Wat doen ek verkeerd? Hoekom antwoord God nie? Wat gaan aan? Die gelowiges antwoord: Nee, ons weet nie wat jy verkeerd doen nie. Maar dit help vir ons om stil te word by God, om by Sy voete te sit, want Hy bring genesing.

Makliker gesê as gedaan!!! Want hoe op aarde doen mens dit? En erken ek nou dat ek nie weet nie, wys ek mos dat ek nie ‘n verhouding met Hom het nie. HOE DOEN MENS DIT?

Ek, Toorts, gaan nou probeer prakties raak. Ek kan maar net vertel wat vir my werk, en ek belowe julle, daar is nog duisende ander maniere, so elkeen vind die een wat vir homself werk. Ek is nie een wat goed is met mooi en lang gebede nie. Maar die geluk is, God luister na ELKE woord, selfs net ‘n asseblief, Here!! Want ons, selfs al het ons ‘n lewende verhouding met God, kan kom op ‘n punt wat die krisis so erg is dat ons nie weet HOE en WAT om te bid nie!

Vir my is die Bybel die beginpunt. Die eindpunt. Die Antwoord. Die Woord van God. So, ek vat daardie Bybel, gaan sit op ‘n plek waar niemand my sal steur nie, waar ek GENOEG TYD het en RUSTIG sal kan wees. Ek bid dalk net ‘n sinnetjie, soos “Here, ek kan nie meer nie. Ek weet nie hoe verder nie. Help my asseblief.” of ENIGE woorde wat in jou hart is. En dan begin ek lees. Enige plek. As jy lank laas gelees het, begin sommer in Matteus 1 en hou net aan en aan en aan….. Of lees die Psalms. En as jy op enige plek ‘n versugting in jou hart het, soos “Ja, Here”, of “Asseblief Here” of “Here, dit wil ek regtig graag”, dan sê jy dit vir Hom.  Dit doen jy vir hoe lank jy wil, maar gee genoeg tyd. Môre doen jy dit weer, en die volgende dag…….. Luister na die stemmetjie in jou kop. Raak jy dalk rustiger oor die probleem? Begin jy dalk nuwe insig kry? Voel jy vervuld, selfs al gaan jy oor ‘n halfuur dalk weer bekommerd wees?

Bou daardie verhouding met God. Dis die beste beste verhouding wat jy in jou lewe kan bou.  Spandeer tyd met Hom. Soveel as moontlik sodat Hy jou beste maat word, die Een wat altyd by jou is, selfs in die slegste tye….

Sterkte.

Toorts

Advertisements

6 thoughts on “Hoe doen ek dit?

  1. Ek kry my liturgiese verse van my mafia almanak af. Ja, ek lees elke dag wat ek voorgesê word om te lees. tog maak dit sin, dus lees ek maar voort. Net somtyds, kom lê die klip in my binneste. Ek vind dan altyd troos, antwoord of hulp in die verse of tekste wat ek voorgesê word om te lees.

    Like

Gesels saam, asseblief!

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Google photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Log Out /  Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s